Platba za služby


Za poskytované služby môžete platiť 4 rôznymi spôsobmi.

1 Internet banking

Na online úhradu cez bankový účet je možné využiť Internetbanking Vašej banky, v ktorej ste klientom. Platbu prostredníctvom Internetbankingu je možné uhradiť jedine v takom prípade, že máte túto službu aktivovanú a banka v nej umožňuje zadať všetky potrebné údaje (číslo účtu, špecifický symbol, suma).


2 Prevodný príkaz

Faktúru môžete uhradiť taktiež aj vypísaním prevodného príkazu pri osobnej návšteve vašej banky. Nevýhodou tohto spôsobu sú poplatky za realizáciu platby a nutnosť zdĺhavého vypisovania platobných údajov. O výške týchto poplatkov sa informujte vo svojej banke.


3 Trvalý príkaz

Platbu môžete uskutočniť aj pomocou trvalého príkazu, ktorý si môžete zriadiť prostredníctvom vyššie spomínanej služby Internetbanking alebo Vám s jeho zriadením pomôžu na pobočkách vašej banky.

Ako správne založiť trvalý príkaz

Splatnosť faktúry je 14 dní. Platíte vždy za aktuálny mesiac.


4 Platba v hotovosti

Faktúru môžete uhradiť prostredníctvom QR kódu, ktorý je súčasťou faktúry, a to na všetkých pobočkách Slovenskej pošty. Kvôli overeniu Vašej totožnosti, podobne ako v banke, je potrebné aby ste pri platbe predložili Váš občiansky preukaz alebo cestovný pas. Overenie totožnosti vyžaduje Zákon o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a Zákon o platobných službách.

Ďalšou možnosťou úhrady faktúry v hotovosti je platba prostredníctvom Poštového peňažného poukazu na pošte. Do tohto poukazu je ale potrebné doplniť platobné údaje a špecifický symbol z faktúry. Faktúru môžete tiež uhradiť realizáciou hotovostného vkladu v banke na účet PrimaTEL s.r.o. v Tatra banka, a.s. číslo účtu je uvádzané vo faktúre. Pre identifikáciu Vašej platby nezabudnite uviesť Špecifický symbol.

Napíšte nám

Máte otázky ohľadom služieb či technické otázky?
Napíšte nám alebo nám nechajte na seba kontakt a my sa Vám ozveme.

Primatel